ZNIŻKA NA ZAKUPY W FAN-SHOPIE FCB
Jednym z profitów wynikających z członkostwa w Fanklubie jest 10% zniżki na zakupy w oficjalnym FAN-SHOPie klubu FC Bayern Monachium:
>>> FC BAYERN FAN-SHOP <<<
Zakupy w FAN-SHOPie można robić jedynie po wcześniejszym założeniu konta na stronie klubu FC Bayern:
>>> REJESTRACJA NA STRONIE FC BAYERNU <<<
W sytuacji posiadania konta na stronie klubu FC Bayern przed uzyskaniem członkostwa w Fanklubie, zniżka zostaje automatycznie przypisana do tego konta, w momencie uzyskania członkostwa w Fanklubie.
Natomiast, jeżeli konto na stronie klubu FC Bayern zostanie założone po uzyskaniu członkostwa w Fanklubie, zniżka zostaje przypisana do konta w momencie jego założenia.
Czasem zdarza się, że zniżka nie zostaje przypisana do konta automatycznie, w takiej sytuacji należy po prostu skontaktować się z nami. W razie pytań lub problemów, związanych z założeniem konta, czy też ze zrobieniem zniżkowych zakupów, również zachęcamy do kontaktu. Pomożemy!
Ważne!
Zniżką fanklubową nie są objęte produkty już przecenione odgórnie bezpośrednio przez Fan-Shop. Produkty te znajdują się w podzakładce „SALE”: > https://fcbayern.com/shop/en/sale/ <
WSPÓLNE ZAKUPY FANKLUBOWE
W związku z faktem, że nie każdy członek posiada konto zakupowe, aby dać możliwość tym członkom zakupu produktów z Fan-Shopu, raz w miesiącu organizowane są wspólne zakupy fanklubowe.
Procedura wspólnych zakupów jest bardzo prosta:
– pierwszego dnia każdego miesiąca na adres e-mail zakupy@fcbayern-polishfanclub.pl członkowie chcący wziąć udział we wspólnych zakupach zobowiązani są przesłać linki do produktów, na których zakup są zdecydowani (wraz z uwagami, dotyczącymi wszelkich szczegółów dodatkowych, takich jak m. in.: ilość danego produktu, a w przypadku odzieży rozmiar, czy nadruki oraz z adresem do wysyłki zakupów)
– po otrzymaniu linków z wybranymi produktami robione jest przez Zarząd podliczenie kosztów i 3 dnia miesiąca wysyłana jest do członków wiadomość zwrotna, z należną kwotą i szczegółami przelewu
– na zaksięgowanie przelewu Zarząd czeka do 5 dnia miesiąca, do godziny 18:00. Po godzinie 18:00 Zarząd robi zakupy dla członków, których wpłaty zostały zaksięgowane w wyznaczonym terminie
– zakupy wysyłane są do członków do 3 dni roboczych od dnia odebrania ich przez Zarząd od kuriera
Ważne!
– przelew za zakupy robiony jest zawsze na oficjalny rachunek bankowy Fanklubu
– na całą kwotę zakupów składa się koszt zamówionych produktów, koszt wysyłki zakupów do Polski oraz koszt wysyłki zakupów do członków (wysyłka i koperta/karton)
– koszt wysyłki zakupów do Polski jest stały i wynosi 9,95euro (w związku z czym im więcej osób uczestniczy w zakupach, tym koszty wysyłki na jednego członka są mniejsze)
– koszty wysyłki dzielone są po równo między wszystkich członków uczestniczących w zakupach, bez względu na kwotę zakupów poszczególnych członków
– jedno zamówienie w Fan-Shopie można zrobić do maksimum 300,00euro (co nie jest problemem, gdyż po prostu przy zakupach opiewających na ponad 300,00euro składane jest na raz tyle zamówień wielokrotności 300,00euro, ile potrzeba, z dodatkową kwotą 9,95euro kosztów wysyłki do podziału za każdorazowe osiągnięcie kwoty 300,00euro)
– członkowie płacą jedynie za faktycznie ponoszone koszty (zakupy dla członków, tak jak w przypadku wszelkich pozostałych inicjatyw fanklubowych, robione są społecznie i nie są doliczane żadne dodatkowe i bezpodstawne opłaty)
– wyjściowo zakupy dostarczane są Zarządowi z Fan-Shopu od 5 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (natomiast w razie dłuższego czasu oczekiwania na odbiór zamówienia z Fan-Shopu, Zarząd informuje o tym fakcie członków poprzez wiadomość e-mail)